Αντωνόπουλος: «Με προβληματίζει η διαιτησία – Πολύ καλή ομάδα η Νίκη Βόλου»
Η Νίκη Βόλου επικράτησε με 3-1 του Αστέρα Τρίπολης Β και επέστρεψε στα τρίποντα μετά την ισοπαλία στα Γιάννενα την προηγούμενη αγωνιστική. Το σχόλιο του προπονητή του Αστέρα, Γιώργου Αντωνόπουλου, μετά το ματς:





