Αντωνόπουλος: «Με προβληματίζει η διαιτησία – Πολύ καλή ομάδα η Νίκη Βόλου»

AURA TEO
red nose1

Η Νίκη Βόλου επικράτησε με 3-1 του Αστέρα Τρίπολης Β και επέστρεψε στα τρίποντα μετά την ισοπαλία στα Γιάννενα την προηγούμενη αγωνιστική.

Το σχόλιο του προπονητή του Αστέρα, Γιώργου Αντωνόπουλου, μετά το ματς:

ΠΑΤΙΔΟΥ ΕΙΡΗΝΗ2

Related Posts