Με δήλωση του ο Μάνος Πάσχος γνωστοποίησε πως δεν θα συνεχίσει στον Ρήγα Φεραίο τη νέα σεζόν.
Αναλυτικά:
«Θα ήθελα να ανακοινώσω την ολοκλήρωση της συνεργασίας μου με την ομάδα του Ρήγα.
Θα ήθελα να ευχαριστήσω τη διοίκηση, τους συμπαίκτες μου και τον κόσμο της ομάδας για τη συνεργασία, τη στήριξη και τις στιγμές που μοιραστήκαμε, τον Αλέξανδρο Κούρτογλου για την άψογη συνεργασία που είχαμε και τον Κωνσταντίνο Βαϊόπουλο.
Κρατώ μόνο όμορφες αναμνήσεις και εύχομαι στην ομάδα υγεία και κάθε επιτυχία στη συνέχεια της πορείας της».




