Ολοκληρώθηκε και η μεταβατική περίοδος στην ομάδα βόλεϊ του Ολυμπιακού Βόλου, με τις αθλήτριες των «ερυθρόλευκων» να ανανεώνουν το ραντεβού τους για μετά το καλοκαίρι: «Τέλος της μεταβατικής περιόδου με την τελευταία προπόνηση της ομάδας βόλεϊ του Ολυμπιακού Βόλου, ολοκληρώνοντας μια χρονιά γεμάτη προσπάθεια, δουλειά, εμπειρίες και όμορφες στιγμές μέσα και έξω από το γήπεδο. Οι αθλήτριες και το προπονητικό επιτελείο αποχαιρέτησαν τη σεζόν με χαμόγελα και αισιοδοξία, ανανεώνοντας το ραντεβού τους για την επόμενη αγωνιστική...





