Με ανακοίνωσή της η ΠΑΕ Άρης τοποθετήθηκε σχετικά με την δολοφονία του 19χρονου οπαδού της χθες το βράδυ στην περιοχή Χαριλάου. Αναλυτικά η ανακοίνωση της κιτρινόμαυρης ΠΑΕ: Περάσανε μόλις δύο χρόνια από την δολοφονία του Τόσκο Μποζατζίσκι. Τα δάκρυα δεν έχουν στεγνώσει ακόμη… Θέλαμε να πιστεύουμε, ελπίζαμε, ότι ο κύκλος της τυφλής οπαδικής βίας θα έκλεινε με τη δολοφονία του Βούλγαρου φιλάθλου μας, που έκανε το… λάθος να έρθει στη Θεσσαλονίκη για να δει το...





