Το δικό του μήνυμα για στον κόσμο της Νίκης Βόλου έστειλε ο Αλέξανδρος Λώλης.
Στο μήνυμά του ανέφερε:
«Μετά από έναν χρόνο στην ομάδα, ήρθε η στιγμή να αποχαιρετήσω ανθρώπους που από συμπαίκτες έγιναν φίλοι.
Θέλω να σας ευχαριστήσω όλους για τις στιγμές που μοιραστήκαμε, τις νίκες, τις δυσκολίες και όσα μάθαμε μαζί.
Ήταν τιμή μου που φόρεσα τη φανέλα της ομάδας. Σας εύχομαι υγεία και πολλές επιτυχίες στο μέλλον. Θα σας θυμάμαι με εκτίμηση και σεβασμό».







