Η ΠΑΕ Άρης ενημέρωσε επίσημα ότι ποδοσφαιριστής της ομάδας βρέθηκε θετικός στον κορωνοϊό και τέθηκε σε καραντίνα από την πρώτη στιγμή που είχε συμπτώματα. Μάλιστα, η κιτρινόμαυρη ΠΑΕ ενημέρωσε ότι αύριο όλα τα μέλη του αγωνιστικού τμήματος θα υποβληθούν σε τεστ COVID-19.





