Ένα ποστάρισμα σχετικό με το ποδόσφαιρο έκανε ο υποψήφιος δήμαρχος Βόλου, Σάκης Τζήμας.
Ο μέχρι πρότινος επικεφαλής του ποδοσφαιρικού τμήματος του Ολυμπιακού Βόλου, τονίζει μεταξύ άλλων πως όσα έκανε στους ερυθρολεύκους και τη Νίκη Βόλου, έχουν οδηγήσει στην αγάπη που υπάρχει από τον αγνό κόσμο προς το πρόσωπό του.
Προαναγγέλλει μάλιστα πως σύντομα θα πει αλήθειες και για την ΑΕΛ….
Στο ποστάρισμά του αναφέρει:








