Με το πόδι πατημένο στο “γκάζι” συνεχίζει ο Άρης. Οι κιτρινόμαυροι παρά τις απουσίες λόγω Covid-19, τιμωριών και τραυματισμών επικράτησαν του Αστέρα Τρίπολης με 1-0 στο «Κλεάνθης Βικελίδης» στο πλαίσιο της 7ης αγωνιστικής . Το γκολ που έκρινε τον αγώνα ήρθε στο 55′ με τον Πασαλίδη να στέλνει την μπάλα στην εστία της ομάδας του. Η ομάδα του Άκη Μάντζιου είχε πάρα πολλές φάσεις για να ανοίξει το σκορ νωρίτερα αλλά και για να το...





