Δείτε τι είπε ο ποδοσφαιριστής της ΑΕΛ, Νίκος Γκοτζαμανίδης, μετά τη λήξη της αναμέτρησης με τον ΠΑΟΚ Β’, που έγινε στο Στάδιο Αλκαζάρ, στο πλαίσιο της 17ης αγωνιστικής του 1ου ομίλου του πρωταθλήματος της Superleague 2. Αναλυτικά ο Νίκος Γκοτζαμανίδης «Όπως είδαμε σήμερα όλα είχαμε να αντιμετωπίσουμε μία πάρα πολύ ομάδα, για μένα από τις καλύτερες στο πρωτάθλημα. Με νέα παιδιά, με όρεξη, που αγωνίζονται χωρίς άγχος. Σίγουρα ο ΠΑΟΚ είναι μεγάλη ομάδα, αυτά τα...




![Super League 2: Δείτε Ζωντανά το ΑΕΛ – ΠΑΟΚ Β [live streaming]](https://regista.gr/wp-content/uploads/2023/03/ael-asa.jpg)