Ανακοίνωση εξέδωσε η ΠΑΕ ΑΕΚ ενημερώνοντας τους φιλάθλους της ότι οι εξέδρες του ΟΑΚΑ θα παραμείνουν κλειστές και στο προσεχές ματς με αντίπαλο τον Βόλο. Η ανακοίνωση αναφέρει: «Κεκλεισμένων των θυρών θα διεξαχθεί και ο κυριακάτικος αγώνας της ομάδας μας με τον Βόλο ΝΠΣ (ΟΑΚΑ, 17.15). Όπως από την πρώτη στιγμή είχε διευκρινίσει η ΠΑΕ ΑΕΚ, δεν πρόκειται να κάνει χρήση του δικαιώματος για παρουσία μόλις 1.000 θεατών στις εξέδρες»





