O Διαγόρας Στεφανοβικείου γνωστοποίησε ότι τρεις ακόμη ποδοσφαιριστές συνεχίζουν με τον σύλλογο και τη νέα σεζόν στην Α’ ΕΠΣΘ.
Πρόκειται για τους Γιώργο Μεϊντάνη, Θοδωρή Κουτσιαρή και Δημήτρη Σάκκο:

O Διαγόρας Στεφανοβικείου γνωστοποίησε ότι τρεις ακόμη ποδοσφαιριστές συνεχίζουν με τον σύλλογο και τη νέα σεζόν στην Α’ ΕΠΣΘ.
Πρόκειται για τους Γιώργο Μεϊντάνη, Θοδωρή Κουτσιαρή και Δημήτρη Σάκκο: