Γνωστοποιήθηκαν οι ποδοσφαιριστές, τους οποίους θα πάρει μαζί του ο Αλέκος Βοσνιάδης εν όψει του αυριανού παιχνιδιού με αντίπαλο τον Ολυμπιακό Β’ στο προπονητικό κέντρο του Ρέντη για την 16η αγωνιστική της Super League 2. Η αποστολή αποτελείται από τους εξής 18 ποδοσφαιριστές: Μπάγιτς, Περιστερίδης, Αποστολίδης, Πάνος, Γ. Κυρίτσης, Αθανασίου, Ανδρέου, Τσιμπούκας, Αλιατίδης, Μέτσε, Παναγιωτίδης, Κυριακίδης, Τσουκαλάς, Γκαρσία, Κάσσος, Βλαχομήτρος, Βασιλείου, Τζιώρας. Το παιχνίδι είναι προγραμματισμένο να ξεκινήσει στις 14:45 και θα μεταδοθεί και τηλεοπτικά...





