Δηλώσεις στο κανάλι της κρητικής ομάδας πριν από τον αγώνα με τον Απόλλωνα Λάρισας έκανε ο τεχνικός του Εργοτέλη, Γιάννης Ταουσιάνης.
Αναλυτικά τα όσα ανέφερε:
«Είναι ξεκάθαρο ότι δεν μας άξιζε το αποτέλεσμα. Στο ποδόσφαιρο, έχουμε πεί ότι η δικαιοσύνη είναι το γκολ, κάτι που δεν πετύχαμε εμείς στις ευκαιρίες που δημιουργήσαμε. Μπορεί να σταμάτησε το σερί από πλευράς αποτελεσμάτων, αλλά για μια ακόμη φορά, η αγωνιστική μας παρουσία μας άφησε ικανοποιημένους. Τα παιδιά, ότι ήταν να κάνουν το έκαναν. Το ότι είμαστε στην κορυφή, είναι μια λογική συνέπεια της παρουσίας που έχουμε σαν ομάδα.»







