Malavetas: “Το μήνυμα στους παίκτες δόθηκε, όλοι στο Βελεστίνο”

AURA TEO
red nose1

Παρουσία φιλάθλων πραγματοποιήθηκε η σημερινή προπόνηση του Ολυμπιακού Βόλου ενόψει της αναμέτρησης με τον Ρήγα Φεραίο.

Οι ερυθρόλευκοι έδωσαν το απαραίτητο μπουστάρισμα για το προσεχές παιχνίδι, στέλνοντάς μήνυμα νίκης και ανόδου στο Βελεστίνο.

Οι Malavetas αναφέρουν:

Λίγες χαρές μα λύπες πολλές έχω γευτεί, μα δε σ’άφησα μόνο ΠΟΤΕ στα δύσκολα μαζί…

Το μήνυμα στους παίχτες μας δωθηκε. ΌΛΟΙ τη Κυριακή στο Βελεστίνο για το διπλό.

20190610 234550 0000
ΠΑΤΙΔΟΥ ΕΙΡΗΝΗ2