Ενημερωτική ανακοίνωση εξέδωσαν οι Μalavetas του Ολυμπιακού Βόλου, για την διάθεση καρτών διαρκείας της νέας σεζόν.
Αναλυτικά:
Ενημερώνουμε τον οργανωμένο κόσμο της ομάδας ότι έχουμε παραλάβει εισιτήρια διαρκείας (50 ευρω) και αντιπροσωπεία των συνδέσμων θα τα διαθέτει κάθε Δευτέρα και Τετάρτη στη Θ4 (κερκίδα) του ΕΑΚ στις 19:00 – 21:00.
Μια χρονιά πρωτόγνωρη καθώς δεν υπάρχουν σωτήρες και βασικός χρηματοδότης του ποδοσφαιρικού τμήματος είναι ο απλός κόσμος, οι οργανωμένοι δείχνουμε το δρόμο, εξαντλούμε όλες τις κάρτες μας και γινόμαστε και εμείς έμπρακτα ένα ακόμα βασικό γρανάζι αυτής της προσπάθειας.
Ότι έχουμε είμαστε εμείς.
Η ιστορία δε σταμάτησε ποτέ
Ολυμπιακός Βόλου τρόπος ζωής
υγ. Επίσης θα υπάρχουν και διαρκείας της κατηγορίας Μαθητικό-Φοιτητικό (30 ευρω).







