Με Αλεξίου «τρέχει» ο Διγενής ενόψει Γ’ Εθνικής

AURA TEO
red nose1

Ολοκληρώθηκαν και τυπικά οι αρχαιρεσίες στον Διγενή Νεοχωρίου. Πρόεδρος θα είναι για δεύτερη σεζόν ο Γιώργος Αλεξίου με τον οποίο οι πρωταθλητές Τρικάλων θα οδηγηθούν στην Γ’ Εθνική.

Από την Δευτέρα η διοίκηση θα κληθεί να τρέξει αρκετά θέματα, όπως η δήλωση της ομάδας στην Γ’ Εθνική, ο νέος προπονητής (παίζει δυνατά και πλέον ακόμη πιο δυνατά το όνομα του Σάκη Θεοδοσιάδη), ανανεώσεις, μεταγραφές κ.α.

Τα μέλη που απαρτίζουν το ΔΣ και οι ψήφοι που έλαβαν:

Σακελλαρίου Χρήστος 29
Μιχαήλ Ευάγγελος 23
Ζαφείρης Ευάγγελος 17
Οικονόμου Κώστας 17
Λόης Βασίλης 17
Γαλάνης Νίκος 16
Γκαγκαμάνος Ευάγγελος 15
Ρίζος Δημήτρης 12

Πηγή: goal-trikala

ΠΑΤΙΔΟΥ ΕΙΡΗΝΗ2

Related Posts