Στο Metropolis 95.5 και την εκπομπή «Τρίτο Ημίχρονο» φιλοξενήθηκε ο Αιγύπτιος δημοσιογράφος Ομαρ Ελ Μπανούμπι και μίλησε για τον Αμρ Ουάρντα και τις προθέσεις του. Μεταξύ άλλων, ο Ομάρ Ελ Μπανούμπι δήλωσε: Για το μέλλον του Αμρ Ουάρντα: «Στον Ουάρντα αρέσει η Ελλάδα. Θα ήθελε να επιστρέψει. Το θεωρεί πιο ανταγωνιστικό το ελληνικό πρωτάθλημα. Οι πληροφορίες μού λένε ότι ο Άρης θέλει τον Ουάρντα, έχει επαφή μαζί του από πέρσι και θέλει να τον αποκτήσει»....





