Ο Νίκο Μαρτίνες αποτελεί και επίσημα παρελθόν από την ομάδα του Άρη, με τον Αργεντινό να βρίσκεται μία ανάσα από τη μεταγραφή του στο Βόλο. Ο ποδοσφαιριστής ευχαρίστησε στο αποχαιρετιστήριο μήνυμά του τους ανθρώπους του Άρη και τον πρόεδρο Θεόδωρο Κορυπίδη – ο οποίος ήθελε να τον κρατήσει στην ομάδα – τονίζοντας ότι πήρε την απόφαση του καθώς ήθελε να παίζει και να νιώθει ξανά σημαντικό. Αναλυτικά το μήνυμά του: “Ήρθε η στιγμή Θέλω να...





