Ο Τόλης Τερζής μίλησε στην κάμερα της NOVA για την αναμέτρηση του Άρη με τον Βόλο, δίνοντας μήνυμα νίκης ενόψει Πανθεσσαλικού! Αναλυτικά η τοποθέτηση του υπηρεσιακού τεχνικού του Άρη: «Σίγουρα ήταν μια ήττα και μια άσχημη βραδιά για μας. Είχαμε άλλες προσδοκίες από το παιχνίδι και εμείς και ο κόσμος. Το ξέρουμε, τους απογοητεύσαμε, όμως από εκεί και πέρα ο Άρης είναι μεγάλη ομάδα. Στις δύο μέρες που υπάρχουν μέχρι τον αγώνα με τον Βόλο...





