Δηλώσεις στην κάμερα της NOVA έκανε ο προπονητής του Βόλου, Άνχελ Λόπεθ. «Πήραμε ένα βαθμό και νομίζω ότι πρέπει να είμαστε ευχαριστημένοι, μετά την αποβολή δύο παικτών, είναι δύσκολο να πετύχεις κάτι τέτοιο. Έχουμε 12 πόντους. Ισοφαρίσαμε με έναν παίκτη λιγότερο. Στο πρώτο μισό είχαμε πέντε ευκαιρίες, αν δεν σκοράρεις έτσι, μετά είναι πρόβλημα. Μετά είχαμε κάποια προβλήματα, δεχθήκαμε το γκολ, δυσκόλεψαν τα πράγματα και μετά που μείναμε πίσω στο σκορ, αλλά πρέπει να μείνουμε...





