Δηλώσεις έκανε ο νεαρός ποδοσφαιριστής της ΑΕΛ, Ιωάννης Κωστή, μετά την εκτός έδρας αναμέτρηση με τον Βόλο, μιλώντας στο συνδρομητικό κανάλι. Αναλυτικά ο Ιωάννης Κωστή: Για την εμφάνιση του: “Το χάρηκα που αγωνίστηκα. Αν παίρναμε και τη νίκη θα ήμουν ακόμα περισσότερο”. Για το παιχνίδι της ΑΕΛ με τον Βόλο: “Υποτιμήσαμε το παιχνίδι γι’ αυτό δεν πήραμε τη νίκη. Πίεση δεν έχουν, είχαμε το σκορ και εκείνοι ήταν με την κόκκινη κάρτα”. Για τους στόχους...





