Πριν καλά καλά προσαρμοστεί στην Φάρμα, η Αλεξάνδρα Παναγιώταρου δήλωσε ήδη την οικειοθελή αποχώρηση της, λίγο μετά τον Τάσο Ξιαρχό. Όπως αναφέρει το youweekly, η όμορφη instagrammer ήταν αρκετά ενθουσιασμένη με την συμμετοχή της στο ριάλιτι περιπέτειας και όπως είχε δηλώσει στο Πρωινό, ήταν έτοιμη να τα δώσει όλα! Ωστόσο, σύμφωνα με πληροφορίες που έχουν κυκλοφορήσει, η Αλεξάνδρα τα βρήκε αρκετά σκούρα και ήδη βρίσκεται εκτός Φάρμας. Ο λόγος; Η ταλαιπωρία, η πείνα και τα ζώα της φάρμας! Σε...





