Απίστευτη ποινή σε ομάδα Γ’ Εθνικής – Επέβαλε στον αρχηγό της τιμωρία ενός έτους!
Μια πρωτοφανή ανακοίνωση εξέδωσε o Ορεστης Ορεστιάδας καθώς τιμώρησε με ποινή ενός έτους (!!!) τον εκ των αρχηγών της ομάδας Κώστα Ανδρεάδη, ενώ είχε γνωστοποιήσει την παραμονή του στον σύλλογο πριν λίγες ημέρες! Η ανακοίνωση: Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram. Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη M.G.S Orestis Orestiadas (@mgs_orestis1927) «Το νεοσύστατο Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Μ.Γ.Σ.ΟΡΕΣΤΗΣ Ορεστιάδας ανακοινώνει στο αγαπητό φίλαθλο κοινό ότι, σύμφωνα με το καταστατικό του Συλλόγου και το...





