Στην απόκτηση του Παναγιώτη Βουλγαρίδη προχώρησε η Ελασσόνα, συνεχίζοντας την ενίσχυσή της. Ο 21χρονος Ξανθιώτης μπορεί να δώσει λύσεις ως δεξί μπακ, στόπερ και αμυντικό χαφ και έχει αγωνιστεί σε Ορφέα Ξάνθης, Κ19 ΑΕΛ, Νέστο Χρυσούπολης και μέχρι πρότινος Άρη Αβάτου. Αναλυτικά η ανακοίνωση των Θεσσαλών: «Ο ΠΟΕ ανακοινώνει την απόκτηση του Παναγιώτη Βουλγαρίδη! Την χρονιά που μας πέρασε αγωνιζόταν στον Άρη Αβάτου».





