HomeTag

Highlight2 Αρχεία - Σελίδα 156 από 7324 - Regista.gr

Super League 2: Η τελική βαθμολογία στο Βορρά

Ολοκληρώθηκε η 10η και τελευταία αγωνιστική στα playouts για τον Α΄ όμιλο της Super League 2. Υπενθυμίζεται ότι σώθηκαν ΠΑΟΚ Β και Νέστος, ενώ υποβιβάζονται στη Γ΄ Εθνική οι Καβάλα, Καμπανιακός, ΠΑΣ Γιάννινα και Μακεδονικός. Αναλυτικά τα αποτελέσματα και η βαθμολογία: 10η αγωνιστική – 26/4 ΠΑΟΚ Β-Μακεδονικός 3-1 Καβάλα-Νέστος Χρυσούπολης 2-2 ΠΑΣ Γιάννινα-Καμπανιακός 4-3 Βαθμολογία ΠΑΟΚ Β 34 Νέστος Χρυσούπολης 31 Καβάλα 24 Καμπανιακός 16 ΠΑΣ Γιάννινα 13 Μακεδονικός 2

Συνέχεια με «τριάρα» ο Ατρόμητος Νέας Ιωνίας

Την Ακρόπολη υποδέχτηκε ο Ατρόμητος Νέας Ιωνίας στο πλαίσιο της 24ης αγωνιστικής της Α’ ΕΠΣΘ, παίρνοντας τη νίκη με 3-0. Η πρώτη μεγάλη φάση στο ματς ήρθε στο 6′ όταν μετά από ωραία ομαδική προσπάθεια, ο Δημόπουλος γύρισε στον Ράιο αλλά η άμυνα έδιωξε τον κίνδυνο την τελευταία στιγμή. Από το κόρνερ, ο Καρράς έκανε την κεφαλιά, όμως η μπάλα σταμάτησε στο δεξί κάθετο δοκάρι του Βίτσου, στην πρώτη κλασσική ευκαιρία στο ματς. Στο 27′...

Κατάκτηση του Κυπέλλου ζητούν οι Malavetas – “Πόσο πίκρα θα μας κεράσεις Βολάρα”

Tέλος στις τελευταίες του ελπίδες για άνοδο έβαλε και τυπικά ο Ολυμπιακός Βόλου, γνωρίζοντας την ήττα με ανατροπή από την ΕΛ Νηλέα με 2-1. Πρόκειται για μία ήττα ντροπή για τους ερυθρολεύκους που βάζει πρόωρο τέλος στη σεζόν με τον χειρότερο τρόπο για τον Ολυμπιακό. Το δικό τους μήνυμα έστειλαν οι Malavetas μετά το ματς, ζητώντας έστω την κατάκτηση του κυπέλλου: Νηλέας – Ολυμπιακός Βόλου 2-1 (26/4/26) Πόσο πίκρα θα μας κεράσεις ακόμα φέτος ρε...

Σε ρυθμούς προεκλογικού αγώνα ο Τζήμας – “Θα γίνει της πουτ@@@”

Tέλος στις τελευταίες του ελπίδες για άνοδο έβαλε και τυπικά ο Ολυμπιακός Βόλου, γνωρίζοντας την ήττα με ανατροπή από την ΕΛ Νηλέα με 2-1. Πρόκειται για μία ήττα ντροπή για τους ερυθρολεύκους που βάζει πρόωρο τέλος στη σεζόν με τον χειρότερο τρόπο για τον Ολυμπιακό. Το ποστάρισμα του Σάκη Τζήμα μετά το ματς δεν αφορά τον Ολυμπιακό Βόλου, τον οποίο φαίνεται να έχει αφήσει πίσω του, έχοντας πλέον επικεντρωθεί στον προεκλογικό του αγώνα:

Συνεχάρη τον Ρήγα ο Σαρακηνός

Με ανακοίνωση του ο Σαρακηνός συνεχάρη τον Ρήγα Φεραίο για το πρωτάθλημα και την άνοδο στη Γ’ Εθνική. Αναλυτικά: Ο Α.Σ. Σαρακηνός και ο πρόεδρος κ. Θοδωρής Γκλαβίνης, συγχαίρει τον Ρήγα Φεραίο για την άξια κατάκτηση του πρωταθλήματος της Α’ ΕΠΣΘ και την άνοδο στην Γ’ Εθνική. Συγχαρητήρια και καλώς ήρθατε στο ταξίδι της νέας χρονιάς στην Γ’ Εθνική.