Σε κλειστό κλαμπ ο Ανδρουτσόπουλος – «Δεν μπορούν να αποτυπωθούν με λέξεις τα συναισθήματα»
Πανευτυχής με τη σειρά του στους εορτασμούς στα αποδυτήρια του EAK για το φετινό πρωτάθλημα, ο Θοδωρής Ανδρουτσόπουλος κατέγραφε με το κινητό τους πανηγυρισμούς θέλοντας να συλλέξει υλικό αναμνήσεων για το μέλλον! Βλέπετε, την χρονιά που σήκωσε το πρωτάθλημα ως παίκτης των Κυανόλευκων, πίσω στο 2010 όντας και πρώτος σκόρερ του πρωταθλήματος, η κάλυψη με τα κινητά δεν ήταν τόσο διαδεδομένη. Άξιος συνεχιστής του επίσης άξιου και αρχιτέκτονα της φετινής ομάδας, Αλέξανδρου Κούρτογλου, ο Αθηναίος...





