Αυγενάκης: «Να επιστρέψει στο γήπεδο η Super League 2 και μετά συζητάμε!»
Να επιστρέψουν στα γήπεδο καλεί ξανά τις ομάδες της Super League 2 με δηλώσεις του ο υφυπουργός Αθλητισμού, Λευτέρης Αυγενάκης. Μιλώντας από το Ηράκλειο στην ΕΡΤ ο κ. Αυγενάκης τόνισε ότι πως για να υπάρξει εξέλιξη στο θέμα τους θα πρέπει όπως είπε οι ομάδες να επιστρέψουν στα γήπεδα. Αναλυτικότερα η δήλωση που έχει παραχωρήσει έχει ως εξής: «Διάβασα την ανακοίνωσή τους… Εγώ έχω ξεκαθαρίσει ότι θα πρέπει να επιστρέψουν στα γήπεδα και μετά είναι...





