Μαρινάκης: «Ασέβεια ο αποκλεισμός Άρη και Βόλου από τη συνάντηση με Μπένετ»
Ο Βαγγέλης Μαρινάκης με ανοικτή επιστολή χαρακτηρίζει ασέβεια τον αποκλεισμό του Άρη και του Βόλου από τη συνάντηση με τον Μπένετ και επαναλαμβάνει την απαίτηση για ελίτ διαιτητές. Αναλυτικά η επιστολή Μαρινάκη: «Κύριοι, Για μια ακόμα φορά προκαλείτε τη φίλαθλη κοινή γνώμη αλλά και το συνεταιρισμό μας. Στις 20 Μαρτίου καλέσατε τις έξι ομάδες που συμμετέχουν στα πλέι οφ, σε κοινή σύσκεψη με τον κ. Μπένετ. Στην συνέχεια αποκλείσατε την ΠΑΕ Άρης κα την ΠΑΕ...





