Ο Άρης ολοκλήρωσε την προετοιμασία του για τον εκτός έδρας αγώνα με τον Βόλο στο Πανθεσσαλικό (Κυριακή 20:30), με τον Απόστολο Τερζή – ο οποίος θα εκτελέσει προσωρινά χρέη πρώτου προπονητή – να ανακοινώνει την αποστολή των κιτρίνων. Αναλυτικά η ενημέρωση της ΠΑΕ Άρης: «Με την προπόνηση, που έγινε σήμερα το πρωί στις εγκαταστάσεις του Δασυγένειου Αθλητικού Κέντρου, ολοκληρώθηκε η προετοιμασία των ποδοσφαιριστών του Άρη για τον εκτός έδρας αγώνα με τον Βόλο Ν.Π.Σ., στο πλαίσιο...




