Δηλώσεις με το τέλος της αναμέτρησης του Πανθεσσαλικού έκανε ο υπηρεσιακός προπονητής του Άρη, Απόστολος Τερζής. Αναλυτικά όσα είπε στην κάμερα της NOVA: «Τα παιδιά αφήσαν πίσω το παιχνίδι με την Κόλος, αλλάξαν το μυαλό τους, καθάρισαν το μυαλό τους, ήρθαν με άλλη διάθεση, τα δώσαμε όλα, ακολουθήσαμε το πλάνο μας. Ξέραμε ότι ο Βόλος είναι καλή ομάδα, ξεκίνησε με ένα σημαντικό διπλό στο Περιστέρι. Η αλήθεια είναι ότι είχαμε να διαχειριστούμε και την κούραση...





