Το Πειθαρχικό Όργανο της Super League επέβαλλε ποινή απαγόρευσης πέντε μηνών και πρόστιμο 30.000 ευρώ στο Βαγγέλη Μαρινάκη. Ο πρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός κατηγορούνταν για «εξύβριση» προς τον διαιτητή Τάσο Σιδηρόπουλο μετά το Ολυμπιακός-Αρης. Επίσης με πρόστιμο 7.000 ευρώ τιμωρήθηκε και η ΠΑΕ Ολυμπιακός ως συνυπεύθυνη. Ο Βαγγέλης Μαρινάκης δεν έδωσε το παρών στην ακροαματική διαδικασία με τον πρόεδρο των «ερυθρολεύκων» να απολογείται μέσω υπομνήματος. Η απόφαση είναι εφέσιμη και κατά πάσα πιθανότητα ο Βαγγέλης Μαρινάκης θα ασκήσει έφεση ενώπιον...




