«Βόμβα» στην SL2: Αποχωρει ο ιδιοκτήτης – Νέος επενδυτής ή διάλυση της ΠΑΕ!
«Βόμβα» στο Αιγάλεω το πρωί της Τρίτης, καθώς η οικογένεια Παλτόγλου εκδήλωσε την πρόθεσή της να αποχωρήσει από τα κοινά της ΠΑΕ. Για το σκοπό αυτό, θέτει προς διαπραγμάτευση το πλειοψηφικό πακέτο των μετοχών και αν δεν βρεθεί αγοραστής, τότε θα προχωρήσει σε διάλυση της ΠΑΕ. Αναλυτικά: Μετά το πέρας του πρωταθλήματος της Super League 2 η οικογένεια Παλτόγλου, ως μεγαλομέτοχος της ΠΑΕ ΑΙΓΑΛΕΩ 1931, ανακοινώνει τα ακόλουθα: Αναλάβαμε την ομάδα από την Α τοπικό...





