Super League: Ποστάρισμα που σηματοδοτεί…θετικές εξελίξεις από Καρυπίδη (pic)
Ανάρτηση που αν μη τι άλλο εκλαμβάνεται ως οιωνός ευχάριστων εξελίξεων για το θέμα που «καίει» τον Άρη έκανε ο Θόδωρος Καρυπίδης. Οι «κίτρινοι» έχουν ενημερώσει αναλυτικά την UEFA για όλες τις παραμέτρους του θέματος που έχει προκύψει με την αδειοδότηση, παρέχοντας όλο το ιστορικό. Εν αναμονή λοιπόν της τοποθέτησης που θα κάνει η ευρωπαϊκή ομοσπονδία επί του ζητήματος, ο ιδιοκτήτης της ΠΑΕ δημιούργησε συνειρμούς ότι τα νεότερα θα είναι ευχάριστα. Κι αυτό διότι πόσταρε...





