Καγιέχα: «Τελικός με Θεσπρωτό – Με τη στήριξη του κόσμου θα έρθει η νίκη»
Σκασμένος ήταν ο προπονητής του Ολυμπιακού, Μανού Καγιέχα, από τον τρόπο με τον οποίο έχασε η ομάδα του το παιχνίδι από την Ξάνθη. Μιλώντας στη «ΘτΔ» ανέφερε πως οι παίκτες του έπαιξαν καλό ποδόσφαιρο, όμως ένα γκολ οφσάιντ και ένα αυτογκόλ τους οδήγησε στην ήττα. Χαρακτήρισε το παιχνίδι της προσεχούς Τετάρτης με τον Θεσπρωτό στη Νεάπολη ως τελικό και ζήτησε από τον κόσμο του Ολυμπιακού να συμπαρασταθεί την ομάδα, με τη μαζική του παρουσία στο...





