Τον Θεσπρωτό υποδέχτηκε στη Νεάπολη ο Ολυμπιακός Βόλου, στο πλαίσιο της 8ης αγωνιστικής της Super League 2, γνωρίζοντας ήττα – μαχαιριά με σκορ 0-1. Οι ερυθρόλευκοι είχαν την πρωτοβουλία των κινήσεων σε όλο το ματς, η ομάδα του Ρότσα όμως είχε την ουσία «δραπετεύοντας» με το διπλό από το Βόλο! Στις δηλώσεις του μετά το ματς ο Μανού Καγέχα ζήτησε συγγνώμη από όλους για την ήττα, στάθηκε στα προβλήματα τραυματισμών αλλά και την ατυχία που...





