«Φρένο» σε όποιον δεν έχει εισιτήριο για τον σημερινό αγώνα του Βόλου με τον Παναθηναϊκό στο Πανθεσσαλικό Στάδιο έβαλε ο Αχιλλέας Μπέος μιλώντας στον bwinΣΠΟΡ FM 94,6. Ο δήμαρχος της πόλης εξήγησε ότι πρόκειται για σχετική εντολή της Αστυνομίας να παραμείνει κλειστό το πέταλο, υπογράμμισε την αρκετά καλή συνεργασία που υπάρχει με τον Παναθηναϊκό και ευχήθηκε όλα να πάνε καλά στο σημερινό αγώνα, με τη σημερινή παρουσία των οπαδών του Παναθηναϊκού στον Βόλο να αποτελέσει...





