Aνάσα για τους καταστηματάρχες της εστίασης οι «εκστρατείες» των οπαδών στον Βόλο
Πολλαπλά είναι τα οφέλη που αποκόμισε η πόλη του Βόλου από την παρουσία τριάντα και πλέον χιλιάδων οπαδών του Παναθηναϊκού, του Ολυμπιακού και της ΑΕΚ που βρέθηκαν στην πρωτεύουσα της Μαγνησίας για να παρακολουθήσουν τις αναμετρήσεις των ομάδων τους κόντρα στους κυανέρυθρους. Οι δεκάδες χιλιάδες επισκέπτες που βρέθηκαν στον Βόλο, εκτός από την παρουσία τους στις κερκίδες του Πανθεσσαλικού που έστειλαν εικόνες αρμονικής συνύπαρξης οπαδών και των δύο ομάδων σε ένα γήπεδο μετά από δεκαετίες,...





