Ο Ολυμπιακός μπήκε με το… δεξί στα play-offs καθώς νίκησε με 3-0 τον Βόλο στο Πανθεσσαλικό. Ο Μίτσελ μίλησε στην «Cosmote TV» και έδειξε ικανοποίηση για το αποτέλεσμα. Για το αν έμεινε ικανοποιημένος και από την εμφάνιση: «Είμαι πολύ ευχαριστημένος με τη νίκη. Ήταν ένα παιχνίδι – παγίδα για εμάς. Είμαστε χαρούμενοι που κερδίσαμε. Δεν κάναμε ένα ιδιαίτερα καλό παιχνίδι, αλλά ήμασταν αποτελεσματικοί στις φάσεις που δημιουργήσαμε». Για την αγκαλιά στον Φορτούνη τη στιγμή της αλλαγής του: «Του έδωσα συγχαρητήρια για το γκολ....





