Η Λέσχη Φίλων Βόλου με ανακοίνωσή της απευθύνει κάλεσμα στους φιλάθλους ενόψει του αγώνα με την ΑΕΛ: Πάμε Βόλο, πάμε γήπεδο, πάμε να (ξανά)νικήσουμε την ΑΕΛ!!! Η ομάδα που εκπροσωπεί την πόλη και τους πραγματικούς φίλους του ποδοσφαίρου, ο ΒΟΛΟΣ, αντιμετωπίζει αύριο Σάββατο την ΑΕΛ. Το μήνυμα είναι ένα και μοναδικό: ΠΑΜΕ ΓΗΠΕΔΟ!!! Πάμε να χαρούμε ποδόσφαιρο, πάμε να διασκεδάσουμε, πάμε να νικήσουμε και πάλι την ΑΕΛ!!! Ως Βολιώτες και ως φίλοι του καλού ποδοσφαίρου,...





