«Καλώς ήρθες ηγέτη στη Νίκη Βόλου, πάμε για άνοδο, όλοι το απόγευμα στο Π.Μαγουλάς!!»
To μεγάλο μπαμ του καλοκαιριού με την απόκτηση του Γιώργου Δεληζήση, ολοκλήρωσε τα τελευταία 24ωρα η Νίκη Βόλου, προκαλώντας «πανζουρλισμό» στις τάξεις των οπαδών της. Ο μέχρι πρότινος αρχηγός του Άρη τα βρήκε σε όλα με τη διοίκηση των κυανολεύκων και μετά από 10 χρόνια θα ξαναφορέσει τη φανέλα της Νίκης Βόλου. Ο τιμ μάνατζερ των Βολιωτών, με ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης η οποία συνοδεύτηκε και με φωτογραφία με τον 34χρονο αμυντικό αναφέρε:...





