Νέα δυνατή κίνηση έκανε η Καβάλα που απέκτησε τον Bogdan Mandic. Η ανακοίνωση αναφέρει: Η ΠΑΕ Α.Ο Καβάλα ανακοινώνει την έναρξη συνεργασίας με τον Σέρβο ποδοσφαιριστή Bogdan Mandic. Ο 25χρονος επιθετικός ξεκίνησε την ποδοσφαιρική του καριέρα στη Σερβική Vozdovac και στη συνέχεια αγωνίστηκε σε αρκετές ομάδες της χώρας του αλλά και του Μαυροβουνίου. Μάλιστα το καλοκαίρι του 2020 πραγματοποίησε το Ευρωπαϊκό του ντεμπούτο με την φανελα της Ισκρα από το Μαυροβούνιο στα προκριματικά του Europa...





