Την πρωτοχρονιάτικη πίτα της, έκοψε η Λέσχη Φιλών του ΠΑΟΚ στον Βόλο. Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο «Ακρογιάλι» στην Αγριά. Παρόντες στην κοπή πίτας, ήταν ο Νίκος Μπουντούρης και ο Στέφανος Αθανασιάδης. Οι δύο πρώην αθλητές του δικεφάλου έλαβαν τιμητικές πλακέτες για την προσφορά τους στον σύλλογο, από τους Βολιώτες φίλους του ΠΑΟΚ Δείτε εικόνες: ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΕΠΣΘ: Τα αποτελέσματα της Κυριακής Super League 2: Tα αποτελέσματα της Κυριακής (15η αγωνιστική) Γ Εθνική: Τα αποτελέσματα στον...




