Λευτέρης Αυγενάκης: Απένειμε τα μετάλλια στους Παραολυμπιονίκες του Ξίφους Μονομαχίας
Την απονομή των μεταλλίων στους Παραολυμπιονίκες του Ξίφους Μονομαχίας έκανε ο Υφυπουργός Αθλητισμού, Λευτέρης Αυγενάκης. Το σχετικό tweet: TOKYO @ParalympicsΑναγνώριση του σπουδαίου ρόλου 🇬🇷 & μεγάλη προσωπική τιμή η ενεργή συμμετοχή σ' αυτή την εκπληκτική παγκόσμια αθλητική γιορτή🙏 Τελετή απονομής μεταλλίων στο ξίφος μονομαχίας ανδρών:🥇Kuzyukov (RPC)🥈Guissone (BRA)🥉Coutya (GBR)#TeamHellas #Paralympics pic.twitter.com/oWQJB6GYVb — Lefteris Avgenakis (@l_avgenakis) August 26, 2021





