Με διπλή προπόνηση ολοκληρώθηκε το Σάββατο το πρώτο στάδιο της προετοιμασίας της Γυναικείας ομάδας ποδοσφαίρου της ΑΕΛ, που κράτησε δύο εβδομάδες. Αυτήν την εβδομάδα και με την επιστροφή και των τελευταίων αθλητριών ξεκινά το βασικό στάδιο της προετοιμασίας και πλέον το μόνο που απομένει είναι η ενσωμάτωση των νέων αποκτημάτων της ομάδας. Ο ενθουσιασμός για τη νέα χρονιά μετά και την επιτυχημένη περσινή πορεία, είναι εμφανής μέσα στα «βυσσινί» αποδυτήρια και όλοι ανυπομονούν να ξεκινήσει...





