Ολυμπιακός: Σε ελεύθερο κανάλι οι αγώνες του – Το σπουδαίο deal που έκλεισε!
Η δημόσια τηλεόραση θα δείχνει τις εντός έδρας αναμετρήσεις του Ολυμπιακού για την Basket League. Πρεμιέρα την Κυριακή στο ΣΕΦ κόντρα στην ΑΕΚ. Ο Ολυμπιακός επέστρεψε μετά από μία διετία στο ελληνικό πρωτάθλημα και μαζί γύρισε και στη δημόσια τηλεόραση. Οι εντός έδρας αγώνες του ελληνικού πρωταθλήματος θα μεταδίδονται από την ΕΡΤ με τους «ερυθρόλευκους» να προτιμούν την πρόταση των 950.000 ευρώ (1.200.000 μεικτές αποδοχές) όπως σας είχε αποκαλύψει το Gazzetta αντί αυτής της Nova...




