Ανακοίνωση ενόψει της συμμετοχής της ομάδας στο νέο πρωτάθλημα ακαδημιών της ΕΠΣ Θεσσαλίας εξέδωσε ο Βόλος 2004. Αναλυτικά: Μετά από περισσότερο από 1,5 χρόνο αναμονής, ξεκινάει το ερχόμενο σαββατοκύριακο το Πρωτάθλημα Ακαδημιών της ΕΠΣ Θεσσαλίας. Μια νέα ομάδα, με πολλά καινούρια κορίτσια, κυρίως πολύ μικρά στην ηλικία – με την μικρότερη “παίκτρια” να είναι 7 ετών – που κάνουν φέτος τα πρώτα τους βήματα στο ποδόσφαιρο, θα προσπαθήσουν να φανούν ανταγωνιστικά απέναντι σε παραδοσιακά καλές...





