Με ένα πολύτιμο ροζ φύλλο στις αποσκευές του, επέστρεψε από την Αθήνα ο ΒΙΟΛΟΓΙΚΟ ΧΩΡΙΟ Α.Σ.Καρδίτσας που νίκησε στο Μαρούσι με 74-79 και έγραψε το 19-1 στο πρωτάθλημα της Α2 Εθνικής. Ο ΑΣΚ, κατάφερε να αντέξει την πίεση των γηπεδούχων και τη σκληρή τους άμυνα και να βγει αλώβητος, επικρατώντας δίκαια και καθαρά σε ένα ψυχοφθόρο και απαιτητικό ματς. Το +27 του πρώτου μέρους, έγινε μόλις +4 λίγα λεπτά πριν το φινάλε, όμως οι «κυανόλευκοι»...





