Αυγενάκης: «Υλοποιήθηκαν μέσα σε ένα χρόνο τα 10 από τα 13 μέτρα που είχαμε εξαγγείλει για την αντιμετώπιση φαινομένων κακοποίησης στον Αθλητισμό»
Στην πρόοδο του αγώνα για την αντιμετώπιση και την καταπολέμηση των φαινομένων κάθε είδους κακοποίησης και κακοδιοίκησης στον αθλητισμό αναφέρθηκε ο υφυπουργός Πολιτισμού και Αθλητισμού, Λευτέρης Αυγενάκης, μιλώντας στη σχετική Ημερίδα «Αθλητισμός και Κακοποίηση», που διοργάνωσε η Επιτροπή Διοίκησης του Καυτανζογλείου Σταδίου. «Εμείς δεν γυρίσαμε την πλάτη, απεναντίας αντιμετωπίσαμε τα ζητήματα ευθέως, επιχειρώντας να ενώσουμε τις δυνάμεις μας με όσο το δυνατόν περισσότερους φορείς. Δεν πρέπει να σωπαίνει κανένας όταν υφίσταται ή αντιλαμβάνεται την κακοποίηση γύρω...



