Ο τερματοφύλακας- «θρύλος» του ελληνικού ποδοσφαίρου νοσεί από κορωνοϊό και δίνει τον πιο κρίσιμο αγώνα της ζωής του στο Τζάνειο Νοσοκομείο. Ο Γενικός Γραμματέας του Συνδέσμου Βετεράνων του Θρύλου, Αντώνης Γλύκας, μιλώντας στο protothema.gr ανέφερε ότι ο Παναγιώτης Κελεσίδης, αν και εμβολιασμένος και με τις δυο δόσεις, εισήχθη χθες στο Τζάνειο νοσοκομείο με αναπνευστικά προβλήματα. Αργότερα όμως η κατάσταση της υγείας του παρουσίασε επιδείνωση. «Στην επικοινωνία που είχα μαζί του χθες, μου είπε ότι ήταν σε καλή κατάσταση και πως...



